اینجا بلند بلند فکر می کردم

  • ۰
  • ۰

:)

اگر حرفی بود، بفرمایید.

  • ۰۱/۰۵/۰۸
  • مهناز ...

نظرات (۶)

چرا رفتی مهناز))))):😭😭😭😭  این وبلاگ ۶ ماه بود مکان مورد علاقه من شده بوددددد تو صفحه اصلیم داشتمت(: خیلی ناراحت شدم ولی امیدوارم همیشه شاد و سلامت و نوفق باشی به هدفات برسی ❤(:

پاسخ:
عززززیزم :)
شما هم همینطور.

شما همون بانیویه تلگرامی؟

اره همونم((((((((':

باز خوبه تلگرام کانالت هست اگه نبود که من افسردگی میگرفتم 🚶🏻‍♀️

ممنون ازت ❤🤝🏻

پاسخ:
:)
ان شاالله که همیشه شاد و سرحال باشی.

یاد اینجا بخیر... امیدوارم صاحبش سلامت باشه.

پاسخ:
اِاااااا آرنوررررر... خوشحالم که هنوز اینجایی :)
امیدوارم حال شما هم خوب و خوش باشه.

هستم تو یه آدرس دیگه. به خاطر یه اتفاقی آدرسو عوض کردم. نمیدونم افتخار میدی که آدرسو بهت بدم یا نه؟!
هیچ آدرسی ازت ندارم :(((

سلام. میشه آیدی کانال تلگرامتو بدی؟! من نیستم اونجا. 

پاسخ:
سلام من شما رو می شناسم؟
چند وقته وبلاگمو می خونید؟

سلام. فکر نکنم بشناسید یکی دوماه آخر با وبلاگتون آشنا شده بودم یکی دوبارم نظر گذاشته بودم ولی نمیدونستم جای دیگه ای هم فعالیت دارید یا نه. :)

پاسخ:
سلام.
فعلا به اون شکل تو کانال نمی نویسم ولی اگه دوست داشنید آی دی تلگرامتون رو خصوصی کامنت کنید تا وقتی اوضاع بهتر شد آدرسش رو براتون بفرستم.

سلام مهناز قشنگممم

این پیغام جهت اینه که بگم

من از یادت نمیکاهمم

پاسخ:
سلام نگار زیبا :)
چشمام برق زد کامنتت رو دیدم.

منم همینطور منم همینطور.

اتفاقا همین چند شب پیش که عکس پروفایل کسی رو دیدم و فکر کردم خودتی، به یادت بودم.
وبلاگت رو هم همچنان می خونم فقط این اواخر یه کم کمتر سر زدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی